Ny burk

Jag ska införskaffa en ny dator inför resan har jag bestämt. Vi måste ha dator med oss och mitt gamla härke kan man inte bubba med sig. För det första har den inget batteri som fungerar och för det andra så väger den som en minde folkvagn. Jag ska ha en liten och smidig dator som är lätt att ta med sig i handväskan och som har bra batteritid. Har kollat runt på Asus Eee 1005HA bland andra och den verkar ju helt ok. Men nu behöver jag lite hjälp... Den är på 10,1" men det finns ju även andra som är lite större och på runt 11". Vad tror ni? Sen är det jätteviktigt att det är lååång batteritid på den. Vissa ligger på uppåt 11 timmar och det är ju suveränt, men Asusen jag kikat på ligger på ca 7 timmar, vilket också är bra som tusan iofs. Men jag vill inte ha mindre än så... Vad tror ni? Har ni några hints och tips?


Den här är fin som tusan... Det andra problemet är vilken färg jag vill ha. Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0