Äldrevårdspraktik

Imorgon börjar jag på min tre veckor långa äldrevårdspraktik innan jag sticker till Afrika. Vi hade kursregistrering och kursintroduktion idag och jag fick galen magkatarr på direkten. Vi kommer att bara tre veckor på oss att göra allt det som de andra ska göra på fem veckor. Vi ska jobba heltid och samtidigt skriva en rapport på 6-8 sidor och en annan uppgift på runt 3 sidor. Detta ska vara klart innan jag åker den 17e. Plus - jodå, det är ett plus, att jag ska leta reda på en herrans massa vetenskapliga artiklar innan jag åker eftersom internetuppkopplingarna i Tanzania är lite svajiga. Hilfe! Hur tusan ska jag hinna med allt samtidigt som jag försöker överleva den här förbaskade resfebern. Det är inte så att jag har lätt för att fokusera på något alls förutom resan just nu och så kommer den här kallduschen. Fifan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du fixar det uta problem ska du se, du är väl en superkvinna av rang! :D

2010-01-26 @ 09:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0