Tanzania

Hej alla dar hemma i snon!!

Nu ar jag i Afrika och har det underbart. Jag hade skrivit ett jattelangt inlagg pa min egen dator och tankte lagga in bilder och grejer, men pa det har internetcafeet kunde man inte plugga in sin egen dator. Men jag gor det vid ett senare tillfalle.

Vi har det suverant i alla fall. Vi bor i ett litet hus pa nagot som heter Doctors Compound nara sjukhuet KCMC dar vi ska jobba i tre manader. Jag och Ylva delar hus med fyra jattetrevliga tyskar som vi umgatts lite med.

Vi har sett Lejonkungen pa utomhusbio vid en bar mitt i ingenstans som heter Watering Hole. Sa himla haftigt att se den filmen i det land dar den utspelar sig.

Horrni, jag har ju for sjutton ett lokalt telefonnummer har sa kan man smsa med mig om man vill... Jag har 0756911308, sa om ni ska smsa sa skickar ni till +255756911308 :) Bra va?

Nu ska vi ut i varmen igen och se om vi hittar en iskall ol och nagot att ata. Ha det toppen allihopa sa hors vi snart igen.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0