Ikväll vart det käk och hockey på

-d8ee2d8ec8a948c96a8b3b0f11bf21b.png

Ikväll vart det käk och hockey på Cheers... Trevligt avbrott i vardagen. Det går bra på praktiken förresten! Jag trivs jättebra men börjar bli väldigt stressad över allting. Inte stressad som i att jag har bråttom, en annan form av stress. Resan närmar sig med stormsteg och det är en massa praktiska detaljer kvar att fixa. Plus att jag måste fixa en grej till skolan. Men men, det är bara att ta en Omeprazol till och se glad ut, snart är ju åtminstone vintern ur vägen...


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du anar inte hur stolt jag är över dig, Hennich! Det värmer i mitt hjärta när jag vet att du tittat på flera matcher den här säsongen. Tack, kära du! :)

2010-02-05 @ 16:12:22
Postat av: Sanna

Du skulle bara veta... Jag börjar bli riktigt inbiten. Igår lärde jag mig att Pittsburg vann Stanley Cup förra året för första gången sedan nittitalet när de spöade Chicago. Där spelar Sidney Crosby och där är Mario Lemieux en av ägarna. Lemieux spelade tillsammans med tjecken Jaromir Jagr förr(som hade värdels hockeyfrilla förr) som nu spelar i KHL. Det du, kära Svedlund ;) Puss och tjuvnyp!!

2010-02-05 @ 17:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0