Pasklangtan och minibebisar

Jahapp, glad pask i efterskottpa er allihopa. Har haft sjuk hemlangtan den har helgen, pasken ar liksom en av mina favvohogtider. Godis, lax, agg, snaps, och paskmust - lite annat an vad jag far lov till att ata for mat har nere. Nu har vi varit har nagra dagar mer an halvvags, 49 stycken dagar tror jag bestamt. Vi har fatt lite trakigt vader och det gor ju inte hemlangtan battre direkt. Horde att det snoslaskade idag forresten... Stackars. Har sporegnar det bara.

Nu sitter jag vid Skype och forsoker desperat ringatill Johanna och till Johan men ingen av dem vill prata med mig idag... Typiskt nar det ar precis de tva personerna jag vill prata med mest av allt. Men men...

Idag borjade vi pa neonatalavdelningen, dar alla for tidigt fodda bebisar hamnar. En av de vager bara 750 gram!! Det ar helt sjukt, den lillen ar stor som min handflata. Jag trodde att jag skulle tycka att det var laskigt att bubba omkring pa de sma liven, men det var inte sa otackt som jag trodde. De ar liksom sa sma och mjuka sa att man far bra tag kring magen pa dem. Mysigt, men laskigt pa samma gang.

Naja, en liten trakig uppdatering bara for att sla ihjal lite tid... Fortfarande ingen som vill prata sa nu far jag val ga hemat da. Hoppas ni har det bra dar hemma...

Saknar er hemskt mycket.
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu fick jag riktigt dåligt samvete :P Inte lätt när man inte är datanörd längre ;) Ser verkligen fram emot sommaren nu, då ska vi ligga i bollan och mysa och bada... så se till att inte jobba för mycket i sommar eftersom jag ska vara leeeedig ;) Pusspuss miss u!

2010-04-07 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0