Nu ska ni få höra

Jag har nytt jobb! Det var med lite blandade känslor jag började introduktionen på nya extrajobbet på Gävle Idrottsbingo idag. Det känns väldigt skönt att slippa köra taxi varannan helg och ständigt natt de pass jag får, nu ska jag jobba på de två bingohallarna som finns i Gävle och då jobbar jag till senast midnatt. Det känns verkigen som en nytändning att kunna ha ett nattliv på helgerna igen och makalöst skönt att ha kollegor som man faktiskt kan prata och skoja med, utan att stå vid någon bil ute på stan och huttra tänderna ur led.
Jag är verkligen superglad över den här möjligheten som skulle bli bättre på alla sätt och vis, mer pengar, bättre tider och fler möjligheter att följa med mina kompisar ut och partaja och därför känns det tungt att jag inte kan glädjas till 100%...
Jag har så himla svårt att göra folk besvikna och idag var jag tvungen att ringa till min chef på taxi och säga upp mig, mer eller mindre. Det märktes att han tyckte att jag tog fel beslut, men jag kan inte hela tiden hålla på att hålla andra om ryggen och alltid tänka på alla andra. Jag måste få se till vad som är bäst för mig också, både känslomässigt och ekonomiskt.
Så nu är det nya tider, gott folk! Tänkte att ni skulle veta bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0