Pluttenuttigt.

Jag anser mig inte vara en speciellt tjejig tjej. Jag använder helst jeans, gärna mina slitna baggy jeans. Shorts då alltså. Alla som känner mig vet exakt vilka jag menar. En skön tischa är svårslaget. Jag dricker bärs. Jag älskar att köra bil - fort. Jag blir näst intill upphetsad av ljudet av en F1-bil. Jag har inga som helst problem med att hjälpa farfar att stycka upp en ko. Eller en gris. Jag kan snickra ihop en skohylla om jag så skulle vilja det.
Men så ibland kommer den flickiga sidan av mig fram. Jag snubblade över bilden på valpen i inlägget innan. Googlade lite mer och titta vad jag hittade! Jag sitter här framför datorn på jobbet och pratar osammanhängande bebisspråk med de söta små liven - inte alls speciellt likt mig egentligen.
Men, det bor väl en söt liten prinsessa i mig också verkar det som.

         

Kommentarer
Postat av: Joey

Behöver ju inte nödvändigtvis vara det ena eller det andra, jag tex är en riktig liten flicka (älskar rosa, blommor, baka osv) men jag tar i som en karl när det gäller... bästa är nog att vara en mix ;)

2008-07-13 @ 12:16:41
URL: http://lotvallen17.blogg.se/
Postat av: Joey

Behöver ju inte nödvändigtvis vara det ena eller det andra, jag tex är en riktig liten flicka (älskar rosa, blommor, baka osv) men jag tar i som en karl när det gäller... bästa är nog att vara en mix ;)

2008-07-13 @ 12:17:14
URL: http://lotvallen17.blogg.se/
Postat av: Bull

Hör du ljudet på plats så försvinner det där näst intill... Jösses vilken ljuv sång =)

2008-07-14 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0