Pigg, för första gången på väldigt länge.

Jag är pigg. Knepigt med tanke på att jag kom ur sängen så tidigt som tio över fem imorse. 05.10.
Pigg var det ja. Helt otroligt. Men underbart! Jag kom upp, tog frulle, läste tidningen i lugn och ro. Slänge mig på cykeln med Fleetwood Mac i hörlurarna och sen bar det av till jobbet.
Det är nog för att vi åker till Göteborg idag!
Min första kund var en nyvaken kvinna som frågade,
- Är det du som vet allt om allt?
- Jaa, det hoppas jag, annars sitter jag på fel ställe, svarade jag.
- Min bror fyller 57 år idag och jag tänkte ge honom en krukväxt. Vad tror du är bäst då?
Jag frågade lite om vad han tycker om för färger, om det skulle vara en perenn och lite annat.
Så till slut kom vi fram till att en brudorkidé skulle passa och hon kallade mig gullig och så var dagens första samtal klart. Helt okej start på dagen!


Snart rullar vi mot Göteborg! Springsteen, håll i brallorna, Angelique och Sanna är på ingång!


The Boss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0