Närhet.

Ömhet

Jag jobbar lite knorvligt idag. Så mellan mina två pass så hann jag med att käka lunch på stan med Camilla. Vi träffas inte så ofta tyvärr, men när vi väl ses så har vi mycket att avhandla. Allt som oftast glider samtalen in på karlar och sex. Förvånade? Haha. :)
Vi pratade om vardagsliv också. Alltså vardagsliv tillsammans med någon. Hon och Elias bor tillsammans och verkar ha ett jättemysigt förhållande. Vi pratade om hur skönt det kan vara att ha någon att dela vardagen med. Det är de små sakerna som betyder så himla mycket, och det är de små sakerna som jag verkligen känner att jag saknar.
Att få vakna upp bredvid någon. Att käka frulle med någon. Att ha någon att krama om innan man går till jobbet. Någon att laga middag tillsammans med. Någon som kan ligga bredvid i soffan och pussa i nacken. Någon att hålla i handen ibland. Någon som verkligen bryr sig om mig och hur jag mår. Någon som jag vet tänker på mig under dagen.
Ni ser, listan kan göras oändligt lång.
Jag saknar verkligen den delen i mitt liv, det att få dela den gråa trista vardagen med någon. Jag saknar närhet.

Jag är kramig ikväll, kramig och trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0