Mobilbloggande och vin med frågetecken.

Jag har ju mobilbloggat förr, men nu verkar det inte fungera igen. Typiskt. Jag hade ett monsterpass jag ville visa för er. Jag ska mickla lite mer här så ska vi se om jag får ihop något.

Jag vill dricka ett (?) glas vin på någon uteservering ikväll. Sitter på jobbet just nu med solen som skiner in genom våra lortiga fönster. Solen får mig alltid törstig. Angelica lät inte så taggad så jag vet inte vem jag ...
...telefonen ringde mitt i meningen. Det var Angelique. Hon och Felic kommer hem till mig när jag slutat jobbet. Hilfe. Jag måste städa, eller sanera som Angelica uttrycker det. Det är rent hemma hos mig, inga dammråttor (dammdinosaurier) eller lortiga golv. Jag har städat, problemet är att jag är så förbannat släpphänt. Det ligger en tischa på hallgolvet. Där ligger också en Illustrerad Vetenskap. Och många fler grejer såklart. I vardagsrummet ligger det en tom papperspåse från Max. En nuggetsask som numer innehåller gamla popcorn. En halvurdrucken 33 cl burk lättöl med ett orange sugrör. En skål som innehållit filmjölk, men som nu innehåller kolsyrat vatten. Ska jag fortsätta? Njä, hoppar nog över det innan ni tappar respekten helt för mig. 
Men det är inte lortigt, bara stökigt! 

Jag var ut i onsdags.

Hade inte så roligt - magknip.

Jag tänker på dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar vara en härlig tjej den där angelica!

2008-07-18 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0