Felicia.


Här är Felicia och David begravda i en god bok.
(Tjejer, David är en underbar kille, bara att hojta till så fixar jag dejten!)

Felicia, vilken liten stjärna det är! Söt som socker och duktig som en liten mamma. Svårslagen kombo det. Tyvärr grabbar, hon är upptagen...

Angelica och Felicia kom hem till mig efter jobbet. Jag skrev ju att jag behövde städa. Inte nu längre! :)
Jag stod och låste upp cykeln utanför jobbet när telefonen ringde. Det var bruttorna som meddelade att de satt och väntade utanför mig. Jahajja, tänkte jag. Men städa då? Då hör jag Felicias ljuva stämma, -Jag vill städa!!
Och vilket jehu hon blir när hon får sätta tänderna i ett rejält lass med disk och diverse stök då!

Så nu är det diskat och plockat och donat här. Gullpullan bäddade till och med min säng. Hon är så händig den tjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0