Efterlysning.

Min blogg är tråkig. Den ser i alla fall oerhört tråkig ut. Samma lika som alla andras. Jag behöver er hjälp!
Är det inte någon med lite tid över som kan tänka sig att hjälpa mig? Någon som kan fixa och dona med HTML och kodmallar och annat som jag har noll koll på? Jag är verkligen kass på såna saker. Jag är helt bortkollrad i den djungeln kan jag meddela.
Jag vill att det ska vara snyggt och stilrent. Bilden på blommorna som jag lade in i tidigare inlägg är en liten hint om en känsla som jag efterlängtar. En skön, somrig, blommig, fräsch blogg är det jag vill ha. Det skulle verkligen vara supergulligt om någon som har lite tid att slå ihjäl, kan dona lite åt mig.

Pretty please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0